close
Blogtrottr
<<蘋果日報>>即時新聞-娛樂
>即時新聞-娛樂 
Own the Game.

Elevate your game with the newest adidas men's soccer footwear and apparel.
From our sponsors
【金球獎】艾美亞當斯拼15年 總算封后
Jan 13th 2014, 07:31

【陳泓銘/綜合報導】第5度入圍金球獎的艾美亞當斯(Amy Adams),常被戲稱是「千年陪榜人」,今年總算以《瞞天大佈局》打敗奧斯卡影后梅莉史翠普等人,獲頒音樂或喜劇類最佳女女主角獎。她上台差點激動落淚,感謝導演大衛歐羅素為她寫了如此精彩的女性角色,她說:「我入行15年了,感謝現在的經紀人當年給了我第一個試鏡的機會,我問過她為什麼當時會選我,她說,她直覺我行。謝謝你的直覺。」《瞞》片在台上映中。

艾美亞當斯(左)與克里斯汀貝爾在《瞞天大佈局》演出精彩。龍祥電影提供

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()