close
Blogtrottr
Changes are afoot at Blogtrottr!
By popular request, we're bringing in paid plans with some cool new features (and more on the way). You can read all about it in our blog post.
批踢踢實業坊 Tech_Job 板
[請益] 聯絡不上人資
Jul 9th 2013, 17:40, by WindowsXP

作者WindowsXP (:★↗煞气a作業系統↙☆:)

看板Tech_Job

標題[請益] 聯絡不上人資

時間Tue Jul 9 17:40:46 2013

之前有投華創/裕隆 上禮拜連續兩天打來我都剛好在騎車沒接到 因為不知道HR分機 只能問總機 想不到跟總機報名字之後就跟我說禮拜四面試 然後說會寄EMAIL詳細面試通知給我 結果一直都沒收到 中午再打給總機報名字電話 說會幫我轉達負責的人資 整個下午 吃飯手機也放旁邊 逛街手機放口袋 手也放口袋摸著手機 深怕沒接到 到四點多還是沒消息 GMAIL都不知道RENEW過幾次了 只好又打了一次 跟我說會儘快處理 天知道這個儘快是多久 真不巧又在我回家的路上打給我... 比扯鈴還扯 結果還沒五點打回去似乎已經下班了 響了超過2分鐘沒人接 我明天一定要9點打過去問HR分機 我是投零件開發工程師(華創)還有機械工程師(裕隆) 但是不知道通知我面試的是哪個職務 也不知道上班地點是在新店還是三義 英文考試應該是沒問題 考過很多家都有通過 比較怕是大學成績被打槍 平均才6X 愧對114QQ -- ▁▁ ▕Win▏ ▕叉霹▏  ▔▔    Q我啊笨蛋 -- ※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc) ◆ From: 220.136.155.228

SuperModel:XP不會被擊垮的,快升級補強,重新出發。 07/09 18:01

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. Five Filters recommends: 'You Say What You Like, Because They Like What You Say' - http://www.medialens.org/index.php/alerts/alert-archive/alerts-2013/731-you-say-what-you-like-because-they-like-what-you-say.html

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    bwaq3 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()